Kis téten (0.5-10 cent) is meg lehet élni belőle

Pókerbónuszok online

Pókerbónuszok online

Versenyek előtti all-in szituk

2010. május 31. - PokerKevin

1. verseny
Az első versenyem egy 9500 dolláros garantált. Az egyik játékos folyton emelt, és gyűjtögette be a zsetonokat. Végre kaptam egy játszható lapot, a aagy vak pozícióban K Q (60/120 vakszint). Az ellenfél hátsó pozícióban ráemelt a vakokra (előtte nem szálltak be) 240-ig. Megadtam.
Flop: Q 10 6
Elpasszoltam. Természetesen ő emelt 380-ig, én visszaemeltem a potot. Gondolkodott, majd all-inra ment. Megadtam.
Turn: K
River A
Az ellenfélnék AQ

Csak nevetni tudok.

2. verseny 6000 dolláros

1. parti
A srác előtte vesztett el egy nagy kasszát és csak 280 zsetonja maradt. Három-négy játékos szállt be, amikor ő all-inra ment. 1 játékos csak tartotta, én viszont visszaemeltem all-inra. Hülyeség volt tőlem? Szerintem itt dobás vagy all-in jöhetett szóba vagy nem?
Persze a 45 jobb lap, és nyert is az ellenfél. Láthatjátok, hogy a flopban ott volt a két pár. LOL!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2. parti
500 zsetonom maradhatott az előző partit követően. 33 all-in. 1 megadó. Egy kicsit nagyobb izgalmat is hozhatott volna ez a parti. Szerintem elég gáz, hogy 10-ből 8-szor elvesztem a preflop all-in szituációkat. S ez nem túlzás...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Sok sikert az asztaloknál!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mikrolimitpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr202046412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása