Kis téten (0.5-10 cent) is meg lehet élni belőle

Pókerbónuszok online

Pókerbónuszok online

Mai full tiltes idegi összeomlás

2010. augusztus 07. - PokerKevin

Sziasztok!

Lehet,hogy én játszom rosszul vagy csak szimplán szerencsétlen vagyok, de ma is csak egy mákos partit nyertem meg. A turnön ki akartam blöffölni, de egy KK-t nem lehet (Lásd! mai2.JPG).
Mindenkit lebeszélek, aki a Full Tilten cash gamezni szeretne. Nekem ebből elegem van. A legtöbbet QQ-val buktam. Mindig jobb voltam flop előtt.
Na, de lássuk csak!

  1. Mai3.JPG Preflop emelés-visszaemelés után all-inra tettem magam a JJ-vel. Ilyen lapokkal adták meg!!! Hogy lehet 4,5 dollárt megadni K8 vagy A10-zel??? Ha belefutok egy magasabb párba, akkor nem is dühöngök.
  2. Mai1.JPG Túl erősnek gondoltam a flopnál a lapomat, ezért emeltem vissza all-inra! De flop előtt is rendesen emeltem.
  3. Mai4-5-6.JPG Ezek a leosztások egymást követték 3 különböző asztalon. Max. 3-4 perc alatt lezajlott a 3 parti. A 4.JPG-nél csak a turnön mentünk all-in. Hát,loool! A 6. csak szimpla kegyelemdöfés volt. Egy ilyen flop után számítanátok 99-re? :) A flop előtti játék AQ vagy JJ-KK lapokat sejtetett...

Összefoglalva, ha itt kellene játszanom, akkor felkötném magam egy hét után. Full tilt eddig -650 dollár. Egyetlen teremben nem vesztettem ennyi pénzt. Talán nincs is másik terem, ahol negatív lenne a mérlegem. A verseny előtti all-inok esetében,ha Te vagy az abszolút favorit, mint nekem A8vs.78 vagy AQvs.Q10 (mindkét esetben kiestem), akkor veszíteni fogsz. Ha egyszer megesik, akkor nem érdekel, de ez így sok lett.
De a legkedvesebb partim az egyik versenyről:
Az ellenfél emel (180-ig 30/60-as vakszinten), én tartom KJ-vel. Kb. neki 1200, nekem 1400 zsetonom van a flopnál.
FLOP: KQ10 (check-raise-re játszva elpasszoltam.
Az ellenfél hív 380-ig. Én visszaemelek all-inra. Ő megadja és mutatja a 96!!! lapját. NINCS flushhúzója sem.
TURN: 2
RIVER: J
Ez már vicckategória vagy csak én érzem nevetségesnek?

Üdv mindenkinek!

Képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poker 20 Welcome Bonus 300x250

A bejegyzés trackback címe:

https://mikrolimitpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr132205970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása