Kis téten (0.5-10 cent) is meg lehet élni belőle

Pókerbónuszok online

Pókerbónuszok online

Néhány kép

2010. március 02. - PokerKevin

Úgy gondolom, hogy nem lehet vonzó valami, ha nincs kép :)


1. Kezdjük egy 55533 megjátszással.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Megint egy 555 parti, de teljesen kifizetve

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. 888, s ezt elég szépen megjátszva, mivel a flopnál csak megadtam. Éreztem, hogy kell még neki valami és ez a Király volt. Csak így vihettem all-inra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. A nap partijának választottam. Az ellenfél bénázott, és én kihasználtam. A riveren mentünk all-inra!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Király flush egy óriási parti lett. Lekéstem a fotóval, még volt egy 4 eurós mellékpot is!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Hármas póker, és sikerült kifizettetnem az ellenféllel is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. KK-val is nyertem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Itt nem ritka, hogy az összes ász kint van.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. LOL! Na, az ilyen board a legszebb!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Jó dobás a részemről. JJ volt az egyik ellenfélnél.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Utolsó parti egy érdekes BOSS-szitu lett. A flop előtt volt 40 cent emelés. Hárman partiban. Mindenki passz, én megpróbálkozom a kasszalopással. 1 megadó. Turn csekk. River 22 így lett 222-m Azt hittem, hogy az égiek segítettek meg... Hát nem azok... Ilyenkor gondolom azt, hogy a szoftver készítői webkamerával figyelnek, és jót nevetnek rajtam


A bejegyzés trackback címe:

https://mikrolimitpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr51804489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása