Kis téten (0.5-10 cent) is meg lehet élni belőle

Pókerbónuszok online

Pókerbónuszok online

Stratégiám

2010. március 01. - PokerKevin

Nem nagyon volt tőkém, hogy magasabb tétre lépjek. Ha meg is tettem, akkor is azt tapasztaltam, hogy nagyobb a nyomás mint kis téten. Könnyebb hibázni. Mikro limiten el lehet pötyögni, ha türelmes az ember.

Egy cikk keretén belül megfogalmaztam a stratégia lényegét. Olyan ez mintha 10-20 forintos alapon játszanánk. Szerintem így elkerülhető a stresszhatás. S mindig azt tartsd észben: Minél nagyobb téten játszol, annál jobb játékosok ellen kell játszanod, és ott nem a tudás, hanem a szerencse dönt!
A stratégia lényeges eleme, hogy max. 12 asztalon játszunk, mert ennyire még képes az agy figyelni. :)

Megélhetési stratégia

   Számos helyen olvashattad, hogyan kell bankrollt építeni ahhoz, hogy végleg a póker legyen a legfontosabb pénzkereseti forrásod. Megosztok veletek egy stratégiát, mely nálam bevált, jómagam "Megélhetési stratégiának" nevezem. Ha cikkemet végig olvasod, meglátod, mennyire találó a titulus. Mikro limiten pókerezve is lehetsz sikeres! 

Amikor évekkel ezelőtt elkezdtem játszani én is a nagy asztalok felé kacsingattam. Szorgalmasan gyűjtögettem a dollárokat, majd néhány este alatt el is vesztettem a NL1-2 dolláros asztalokon. Rádöbbentem, hogy minél magasabb a tét, annál képzettebbek az ellenfelek, így hiába vagyok jó, ha a döntő szituációkban a szerencse nem nekem kedvez. A nagyobb tét több pénzt hozhat, de sokkal nagyobb lelki terhelésnek teszed ki magad (Stressz). Pontosan ezt akarjuk elkerülni, mivel ebből bőven volt részünk, amikor a főnök minden apróságért minket talált meg. Elhatároztam, hogy kidolgozok egy saját stratégiát, amely segít a napi betevő előteremtésében. Kiindulva abból, hogy kisebb téten gyengébbek az ellenfelek, így a mikro limitre (értsd! 5-10 cent) összpontosítottam a figyelmemet. Igyekeztem szimultán (több asztalos) játékkal csak a jó lapokkal harcba indulni  a potért, később - a játékomat javítva - kezdtem a pozícionális agresszivitását is fokozni, ezzel maximálva  a nyereségemet. A szimultán játékot 4-6 asztalon ajánlom, de lehet több is (Láttam már 16 asztalon játszó játékost is).

Megélhetési stratégia alapjai:

  1. Bankroll: stressz mentes játékhoz szükséges Bankroll mennyisége játékosfüggő. A tanácsom, hogy az asztalokhoz befizetett pénz ne haladja meg a tőkéd felét. Akár 100 euróval is el kezdhető a stratégia, de persze ne 12 asztalon.
  2. Fizetőeszköz: Netellert ajánlom a figyelmedbe, mert ezzel a legegyszerűbb hozzájutnod a pénzedhez és "láthatatlan" pénzmozgást tudsz generálni, ha titkolni szeretnéd a pókeres "mivoltodat".
  3. Terem: Fontos, hogy rakebacket adó termet válassz, mert ez is a stratégia szerves része. Szerintem a Mermaid vagy a Heaven ideális hely. A Mermaid az extra rake handes versenyével jobbnak tűnik a riválisainál (Lásd! Irány a Mermaid!)
  4. Nyilvántartás: Fontos, hogy táblázat formájában tartsd nyílván a játékodat! Ha végeztél a játékkal, akkor könyveld is el magadnak, mert később önámítóan becsapod magad. (Óraszám; Kezdő-Záró összeg, profit, kiutalt összeg, játékszám, flopnézés stb)

További részletek...

Poker 20 Welcome Bonus 300x250

A bejegyzés trackback címe:

https://mikrolimitpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr911799916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása