Kis téten (0.5-10 cent) is meg lehet élni belőle

Pókerbónuszok online

Pókerbónuszok online

Szerencse szerepe a pókerben

2010. március 23. - PokerKevin

Az elmúlt napokban megérett bennem a gondolat, hogy vajon érdemes emlegetni a szerencsét?
Aki ismer, tudja, hogy a Mermaid termében játszom, amely a Boss Média szoftverét használja. A napokban többször vesztettem -t ellen.
De nem is a preflop all-in szitukkal van a gondom, hanem mindkét esetben a flopnál toltuk rá, és mindkét esetben volt egy magasabb lap! Mindkét alkalommal a riverre jött egy dáma. Bosszantó és aljas programbeállítás.
Valaki azt mondta, hogy "rám tettek" valamilyen "plugot" Nem is foglalkoztam vele a mai napig. 100 eurót vesztettem 3 óra alatt. Eszméletlen lapütköztetésekkel, illetve lemákolással.

Nézzétek meg ezeket a leosztásokat!

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. kép Látható, hogy a flopnál két párom van, és ő emelt, ezért én visszatoltam rá az all-int. Hogy lehet egy ilyet megadni?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerintem egyik parti esetében sem volt megadható.
Azt is megfigyeltem, ha a flopban Te vagy a jobb, akkor azoknak a 70-80%-át elveszted. Valóban ez lenne a matematika?

Ha több olyan partit játszom, amikor a flopnál kell meghozni a végleges döntést, akkor veszteséggel zárom a napomat.

Sok sikert az asztaloknál!

Poker 20 Welcome Bonus 300x250

A bejegyzés trackback címe:

https://mikrolimitpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr531861379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása