Kis téten (0.5-10 cent) is meg lehet élni belőle

Pókerbónuszok online

Pókerbónuszok online

Március 27.

2010. március 27. - PokerKevin

Mai teljesítményem -55 euró. Nem játszottam rosszul. Nem voltam felelőtlen, de az ellenfeleim mindig jobbak lettek.

Most szálltam ki miután KK-ra preflop emeltem 1.2 euróig Nl0.5-10-es asztalon. A flop 10 8 8 Emeltem 2.5 eurót, az ellenfél megadta. Turn 4 all-inra mentem, ő megadta. Mutat 44 kézben. Gratulálok neki, jó játékos.

Előtte másik partim. Úgy 25 euró lett a vége, a 3 szereplős partiban. Osztóként 97 és nincs emelés. Flop: 10 7 7 Emelnek ketten is elég szép összeget. Csak megadom. Turn 9 Fullom van, all-inra megyek. Mindkét játékos adja a 5-8 eurós allinomat.
River 10 Mutatás 10 8 Én egy picit úgy éreztem, hogy ez nem volt megadó 10 8-ra egy all-in, de én elfogult vagyok. Azt hiszem, itt kezdtem el anyázni.

A nap partiját is megosztom veletek. A K-ra emeltem 80 centig. 1 ellenfél ellen kell játszanom. A lényeg, hogy a Turnre két párom lett. All-inra mentem 7 euróval, a másik megadta. Lásd a képet!

 

 

Poker 20 Welcome Bonus 300x250

A bejegyzés trackback címe:

https://mikrolimitpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr181873668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása