Kis téten (0.5-10 cent) is meg lehet élni belőle

Pókerbónuszok online

Pókerbónuszok online

Poker Stars

2010. augusztus 29. - PokerKevin

Átmentem játszani ide a Poker Starsra!

Először veszítettem. Később áttértem a saját sokasztalos játékomra és nyertem is. Versenyekkel próbálkoztam, de nem sok sikerrel.

A két cash game esetében a flopnál mentünk all-inra. A versenyen preflop all-inra kerültem. 4,5 órát ültem azon a versenyen, hogy így kelljen kiesnem. Úristen, 4,5 óra a semmiért. A középmezőnyben helyezkedtem el, átlagos zsetonmennyiséggel. AJ-vel all-inra ment az ellenfél 5800 zsetonnal,azt csak megadtam, mert nagyot akartam szakítani. A QQ emelt vissza all-inra és azt adtam meg. Szerintetek nem lehet, hogy a "bátorságot" díjazza a szoftver? Vagy ez is csak szimpla bad beat 10 perc leforgása alatt 3 ilyen leosztás?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sok sikert az asztaloknál!


 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mikrolimitpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr362257399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása