Kis téten (0.5-10 cent) is meg lehet élni belőle

Pókerbónuszok online

Pókerbónuszok online

A "fekete" napom

2010. április 21. - PokerKevin

Nagyon úgy tűnik, hogy minden hónapban legalább egyszer sokat kell veszítenem. -80 euróval zártam a tegnapi napot.
A legemlékezetesebb partim egy KK. Pedig bíztam benne. Preflop én mindig emelek vele, min. 7-12 BB-t.
A flop: K72 szivárvány
Vajon nem érdemes fékezni ilyenkor? Minimálisat emeltem 80 centet. Megadás.
TURN: 6 Emeltem 1.5 eurót. Megadás
RIVER: 5 Az ellenfél potnyit emel. Nincs 3 szín! Még is csak a megadás mellett döntök. Jó döntés volt.
Az ellenfél 34-et mutat.
Elkezdtem szitkozódni. Az ellenfél ezt írta: "-LOL! A buzikra utazom."
Maradjon higgadt az ember? Tegnap nem tudtam, káromkodtam mint egy kocsis...

Remélem, ma lenyugszom.

 

 

 

 

Poker 20 Welcome Bonus 300x250

A bejegyzés trackback címe:

https://mikrolimitpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr491940232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása