Kis téten (0.5-10 cent) is meg lehet élni belőle

Pókerbónuszok online

Pókerbónuszok online

Március 2.

2010. március 03. - PokerKevin

Kezdetben sok sikertelen partim volt. Valahogyan mindig sikerült kiemelniük az ellenfeleknek. Aztán egy straightflush meghozta a pozitív áttörést 4 órát játszottam és 38 euró pluszt értem el.

1. Egy póker. Igen, ezekkel a partikkal csak akkor lehet nyerni, ha lapütköztetés van vagy az ellenfél bog fish

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2. Na, még egy szép lapütköztetés. Igaz a flopnál is én voltam a jobb.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


3. Hát, itt csúnyán lejavultak. Pedig a flopnál all-inon voltunk

 

 

 

 

 

 

 

 

 



4. A nap partija. Hát én nem akartam elhinni, hogy a TURN-ön meg lehetett adni 6.5 eurós emelést erre! De igaza lett, mert bejött neki. Ez egy típikus boss-eset. A flopnál favorit vagy, de a hülyék mindig nyernek. Hülyének mindig szerencséje van.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



5. Végezetül ismét egy jó példa. SOHA ne adj meg semmit, ha flush és sorhúzód is van, mert 10-ből egyszer jön be. Tudom, hogy a matematika szerint jó a megadás, sőt vissza kellett volna emelnem, de...

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Sok sikert az asztaloknál!

 

 

 

Poker 20 Welcome Bonus 300x250

A bejegyzés trackback címe:

https://mikrolimitpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr851805870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása