Kis téten (0.5-10 cent) is meg lehet élni belőle

Pókerbónuszok online

Pókerbónuszok online

Bemutatkozásom

2010. március 01. - PokerKevin

Találkozás a pókerrel
A pókerrel úgy öt-hat éve ismerkedtem meg egy véletlennek köszönhetően. Utolsó évesként (Eszterházy Károly Főiskola magyar – történelem szakán) elkezdtem online fogadásokat kötni az egyik magyar nyelven is elérhető oldalon (Sportingbet). A kezdeti lelkesedést követően –nem voltam túl szerencsés, kaptam egy $100 freerollt reklámozó hírlevelet. Bevallom, hogy a 100 dollár megmozgatta a fantáziámat. Lelki szemeimmel azonnal el is költöttem. Este elindultam a versenyen mindenféle pókerismeret nélkül. Emlékszem, egy kis cetlire írtam fel a lapok erőrangsorát, és ezzel ki is merült a pókertudásom. -Stratégia? minek is az. A másnapot csak a pókernek szenteltem. Folyamatosan olvastam a magyar nyelven elérhető cikkeket, akkor nem volt ilyen bőség, mint manapság. Végül nem a freerollnak köszönhetem a bankrollom alapját, hanem egy bónusznak, melyről nem is tudtam.

A $100 bónusz története
Felvértezve magam a Fix limit stratégia ismereteivel, elkezdtem játszani. Először csak egy asztalon, ragaszkodva az alapstratégiához, csak jó lappal, és jó pozícióban szálltam játékba. Néhány nap elteltével rájöttem, hogy több asztalon is lehet játszani, így hamarosan 4-6 asztalt nyitottam meg. A nem túl acélos bankrollommal (25-30 dollár) ennyit engedhettem meg magamnak. S ekkor történt egy csodálatos dolog. Hirtelen 30 dollárral gyarapodott az egyenlegem. Azt hittem, hogy valamilyen rendszerhiba történt, ezért gyorsan kiutaltam a felét. Nagyon izgultam, hogy valaki felhív telefonon, hogy fizessem vissza a „tévedést”. Nem így történt. Ismét játszani kezdtem, és hamarosan megvilágosodott előttem a csoda háttere. Akkoriban, s nyugodtan nevezhetem e korszakot az online póker őskorának, sokkal jobb bónuszfeltételek voltak. Elolvastam az oldalon a feltételeket, melynek a lényege: 100 leosztás teljesítése után (asztal- és limitkorlátozás nélkül) a játékos 30 dollárt kap, ha további 400 leosztást ér el, akkor még kap 70 dollárt. Szóval így szereztem meg életem első 100 dollárját. Persze, azonnal elkezdtem beszervezni a kollégista társaimat, és sokan be is szálltak. Azóta sem találtam hasonlóan könnyű bónuszt.

Függőség, játékszenvedély
Be kell vallanom, hogy függővé váltam. Erről írtam is egy cikket (Lásd! Függőség, játékszenvedély!) Ma már sikeresen külön tudom választani a pókeres és társadalmi énemet. Nem egyszerű kilábalni, de nem is lehetetlen.

Póker és a megélhetés
Sokan a mai napig nem értik meg, hogy miért hagytam ott a tanítást. Hiszen az biztos összeg, a póker pedig hazárdjáték. Kezdetben parttalan vitába bocsátkoztam, de ma már erre is csak mosolygok. Meghallgatom, és közben helyeslően mosolygok. „-Igazad van, tényleg találnom kellene egy rendes állást” Okos játékkal és megfelelő bankrollmenedzseléssel el lehet kerülni az anyagi csődöt. Egy pókerjátékost nem a Bad beat széria küldi padlóra, hanem a nem megfelelő limitválasztás.

Gandalf és a mitológia
Gandalf nevet választottam, mert ő a kedvenc Gyűrűk ura karakterem. Mindig előttem van a gondterhelt, pipázó öreg, aki gondolataiba mélyedve fürkészi a távolt. A megfontoltság és a nyugalom rám is jellemző. Ha én felemelem a hangom, akkor már nagyon dühös vagyok, és jobb menekülni előlem. Ritkán fordult elő ilyen esemény.
Segítségemet kérheted, s ha tudok segítek.

Poker 20 Welcome Bonus 300x250

A bejegyzés trackback címe:

https://mikrolimitpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr401799894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása