Kis téten (0.5-10 cent) is meg lehet élni belőle

Pókerbónuszok online

Pókerbónuszok online

A huncut lap

2010. szeptember 21. - PokerKevin

Sziasztok Sporttársak!

Letiltották a chatemet :) Az eltiltás miatt kicsit nyomasztóan éreztem magam néhány esetben, amikor is, nem tudtam a kedves játékostársaim kiválóan megjátszott lapjait megértő, kedves, biztató szavakkal illetmi. Külön köszönetet mondok a Boss Médiának, amely lehetővé tette számomra ezt a dühkitörés-kezelő tréninget. Nem tudom nem megemlíteni a nap nevezetes partiját, ahol -ismétlem- a kedves játékostársam, aki minden "jó" lapra emelt ismét kiválóan teljesített. Nálam elég gyenge lap volt és a flop sem segített túlzottan, tehát azt a nyavalyás KQ-t szorongattam és a flopban "csak" KQ 8 érkezett. Ez nem zavartatta kiváló ellenfelemet, aki bet-reraisemre simán all-inra ment. Hát mivel, ha nem erre teszem fel szegény anyukám házát. Iszonyú rossz játék volt részemről, mivel nem kalkuláltam be a fránya 2 outos esélyeket. A riverre érkezett egy ötös, és persze a kiváló sporttársam kezében felvillant az 55! Gratulálni szerettem volna neki. Nem kihagyva a családja felmenőit sem, akit szívből üdvözöltem innen, az otthonomból.

Na, és a másik parti. Tudjátok-e, hogy melyik lapkombináció a leghuncutabb lap? Nos, az A4 olyan mint a csúnya nő, csak kicsit többet innod, hogy gyönyörűnek lásd (Mint a Family guyban, ahol azért ittak annyit, hogy a szabadságszobor levetkőzzön). Visszatérve a történet eredeti fonalához, én nem ittam, csak egy kicsit fáradtabb vagyok. Nos, bizonyos szögből az A4 olyan, mint az a lapkombináció, amire illő all-int mondani. Persze a végén nem is értettem, hogy miért a Kx nyert, amikor csak egy párja lett. Kicsit tüzetesebben kellett megvizsgálnom a lapomat, és belátni, hogy bizony erről még a Bos Média sem tehetett.

Üdv.

Gandalf

A bejegyzés trackback címe:

https://mikrolimitpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr712313171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindenOK (törölt) 2010.09.21. 19:18:45

Hát nem tudom, hogy neked hogy is megy az on-line pókerezés, de szerintem nem ugyanaz, mint az igazi.
Lásd:
pokercsalo.blog.hu/
süti beállítások módosítása